Nie ma branży, w której konkurencja nie stanowi zagrożenia przy sprzedaży towarów lub usług. Podobnie jest w przypadku nieruchomości, które wystawia się na sprzedaż lub pod wynajem. Na popularnych serwisach ogłoszeniowych można znaleźć tysiące ofert mieszkań, pokoi i domów, które zazwyczaj w pierwszej kolejności filtrowane są wzrokowo – oferty, które nie mają żadnych zdjęć lub są one bardzo słabej jakości, z miejsca się odrzuca.

Kiedy umożliwić wirtualny spacer?

wirtualny spacer 360W wielu przypadkach jako pierwsze przegląda się oferty, które przykuwają uwagę swoją profilową fotografią. Jeśli zdjęcia wnętrza zostały wykonane w profesjonalny sposób, wówczas szansa na zainteresowanie się ofertą jest znacznie wyższa. Jednak nie jest to jedyna możliwość, aby zdobyć zainteresowanie klienta. Istnieje również opcja wirtualnego spaceru. Dzięki niej użytkownik, który przegląda ofertę, ma możliwość zobaczenia każdego miejsca wewnątrz budynku na swoim wyświetlaczu zupełnie tak, jak gdyby tam był. Taki wirtualny spacer 360 stopni powinni umożliwić przede wszystkim właściciele ośrodków wypoczynkowych, hoteli i pośrednicy nieruchomości, którzy chcą mieć znaczny wpływ na zainteresowanie klienta ofertą. Właściciel budynku musi się jednak upewnić, że w prezentowanych pomieszczeniach nie znajdują się żadne ukryte wady, które mogłyby zniechęcić oglądającego. Jeśli nie ma nic do ukrycia, wówczas taka opcja będzie niosła za sobą wyłącznie same korzyści.

Poprzez udostępnienie wirtualnego spaceru, właściciel budynku lub danego ośrodka zwiększa szansę na odwiedziny klientów mieszkających bardzo daleko. Jeśli posiadałby wyłącznie zdjęcia, wówczas mało osób zdecydowałoby się poświęcić swój czas i pieniądze, aby obejrzeć budynek i dopiero zdecydować o jego zakupie. Taki spacer przez internet to klucz do błyskawicznej sprzedaży domu lub wynajmu mieszkania.